https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

❥ Söndag

Shit vilken påhittig rubrik, don't you think? 

Idag är det degsöndag hemma hos mig. Jag har bara legat i sängen idag, ätit thaimat och gjort en finfin sockerkaka all by myself. Hej jag är masterchef, typ. 
I fredags så var jag, Emma och Anna-Maja på en lokalfest i Åkersberga. Det var sådär.. hahaha. Lite halvcreepy grabbar, en kille som började tjafsa med mig som självklart tjafsade tillbaka, och allmänt kaos var det. Menmen det var kul iallafall!
 
Igår så fixade jag, mamma och pappa i mitt nya rum! Det är minst dubbelt så stort som mitt förra rum och så himla fint håller det på att bli! Sen på kvällen så gick jag hem till min bästis sen elva år, Sara, och vi tittade på Nyckeln till frihet, åt ostbågar, bilar och drack hallonsoda.
Snart kommer farmor och farfar på besök och det var faktiskt länge sen jag träffade dem så det blir säkert jättemysigt. Jag ska showa off med min hemmagjorda sockerkaka också hehehe. Puss på er, hoppas ni alla hade en super helg!


Kommentarer
Sofia

Kan du lägga upp bilder på ditt nya rum? 😀:)

2013-01-27 @ 17:19:40
Wilma

Är du en sådan tjaj som festar ofta, super osv? Eller föredrar du hellre att sitta hemma, typ med kompis, familj och Erik? Vad är din hobby? :)
Kram!

2013-01-31 @ 14:15:32


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0