https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Friday is my second favorite F word

                                
Sitter och har grafisk kommunikation just nu. Går igenom olika kontraster i tidningar och lagar det finns när man gör en tidning. Slutenhetens lag, likhetens lag osv osv. Snart har jag dagens sista lektion, matte. 
Bläää, men det är sista månaderna nu till sommarlovet, sen slipper jag det resten av mitt liv. (Alltså att ha mattelektioner) Så jäkla skönt! Ska kanske träffa en killkompis efteråt, om det inte blir av så ska jag vara hemma och kolla ikapp på Vampire Diaries. Har haft så himla mycket i skolan på sistone så har inte kunnat lägga tid på att titta på det. Så det skulle vara mysigt. Puss


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0