https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Världens bästa

Åhh, igår när jag kom ut ur duschen och hade klätt på mig för att gå ner och äta så hade pappa sagt att jag skulle få en överraskning vid maten Jag ba, aa men jag får väl nån liten present eller en tidning eller nåt, men vet ni vad som hände?
När jag kommer ner för trappan så ser jag Erik komma ut under trappan. TROR NI JAG BLEV CHOCKAD ELLER? Så jävla söt, kom och överraskade mig på vår halvårsdag. Han skulle egentligen komma idag ju. Så himla mysig.

Så jag åkte med honom och hans mamma och lillasyster som också var med, till MAX och köpte middag och sen åkte vi hem till honom och kollade på tv och pratade med hans familj. Sen gick vi ner och spelade kort och sen myste vi tills jag var tvungen att sova eftersom jag faktiskt har skola idag :(
Jag åkte buss med hans lillasyster till skolan och nu är jag här och har långtråkig samhällskunskapslektion på 3 timmar... 
Efter skolan ska jag och Erik till mig och sen direkt till stan och så ska jag köpa julklappar till min släkt, och så ska vi gå på något mysigt fik.
Sen ikväll har jag lite överraskningar till Erik, för att fira vår halvårsdag som var igår. Jag hade ju planerat in lite grejer eftersom jag inte hade en jäkla aning att han skulle komma till mig igår :') , men jag bloggar mer ikväll eller imorgon!
 
Puuuusss!


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0