https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Emma är så jävla bäst

Ahmen tack Vendela jag vet. Alltså vill bah säga....
Hörrni grabbar, nu fan äre freda
JAG DAMMAR AV ETT SILVERFAT OCH ÄTER BLÅA OSTAR. Så jävla perfekt fekkenations låt, blir alldeles sprallig i kroppen. Vill bara studsa omkring på golv, tak och väggar. Tänkte skriva fönster också, men de skulle nog troligtvis gå sönder under min kroppshydda. Så därför dissar jag det förslaget och hoppar bara omkring på allas huvuden, orkar inte ens bry mig om de får ont i huvudet. 
Vendela är i duschen nu, FETT SEXY BTW, ska nog joina, avis Erik? I know you are. 
NAAAAAH JUST KIDDING. 
Or did I..?
Oh, yes I did. 
Skulle pphotomemories@ instagram se mig skriva detta nu, så skulle hon kasta sig i slowmotion över mig nu. Men alltså Vendela jag vet att du älskar mig ändå. 
Och jag älskar dig.
Omg Emma you are so fucking deep I can't even see you anymore. 
HAH lol. 
Hejdå bloggen, puss och kram, älskar er HANDEN PÅ BANANEN. lol hahahaha.
Hatar ordet lol btw, just so you know. lol, haha okej ska sluta. 
 
kolla in min blogg, den äger. /////////// Emma Fekkenation Kämpe Sandberg. LOVE YOU ALL ;*****'
 
Här är min blogg dåwwwwhhhhh.
 


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0