https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Vad jag gjorde på ungdomsmottagningen

Så, har fått frågan varför jag var på ungdomsmottagningen tidigare idag. Jag var bara där för att prata lite med dem där om lite allt möjligt, dom är så himla snälla och trevliga där så om ni har något ni undrar så tveka inte på att gå till den i din kommun! :)
Sen fick jag lite kondomer som man typ alltid får, och lite broschyrer om prevetivmedel. That's all! Ni behöver inte vara oroliga för mig ;)
Det som var knäppt med dagen var lite tjafs med mamma, min syrra gjorde mig nervös över en sak och aa lite allt möjligt, don't you worry ;) Puss!
haha snygg bild på mig och erik från igår.. XD 


Kommentarer
Lisa

Har du haft sex under din mens någon gång? Är det konsigt isåfall?
Din blogg är jättebra, och jag älskar att du vågar stå för den du är!! :)

2012-09-25 @ 23:02:38


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0