https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

The notebook - avlider

 
Fy tusan i helskotta. Den finaste och sorgligaste filmen jag nånsin sett. Så fin historia och tänkte på min Erik under hela filmen. Jag vill att vi ska bli som dem när vi blir gamla. Vi är ju väldigt som dem just nu, och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom. Min stora, största kärlek. Gråtit floder nu här bak i hörnet med Sara :'(  Ska titta på den när jag kommer hem också, och sen på fredag när jag åker upp till min älskling i Leksand, så ska vi titta på den tillsammans. Så mysigt. Måste skriva en uppsats om filmen nu. Puuuss!


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0