https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Svar på frågestunden

   
Vi gick i samma skola från 6an till 9an. Vi började smsa i sista terminen på nian. Han var den "coola idrottskillen" och jag var, ja, en tjej i musikklass liksom x'D  Så kände mig sjukt speciell när han snackade med mig.. :$ Mahahah, aa och sen sågs vi lite då och då på ställen där alla 96or var. Sen när vi snackat och smsat i 2 månader så träffades vi på en fest i Åkersberga, och det var där vi kysstes för första gången! :)  Sen efter det träffades vi ensamma några gånger, och en vecka efter första gången vi sågs ensamma så blev vi tillsammans! Så det gick rätt fort för oss. Men så är det när det bara känns helt rätt i guess! 
 
Jag är 16 vintrar gammal. Nej jag är inte oskuld. Det är inte så att jag räknar hur många jag strular med lol.. xd  Men kanske 5 stycken som har betytt något liksom, om det varit någon jag gillat! Njae, det skulle jag inte säga att jag gör! Nån gång eller två i månaden som mest! :)  Tar det hellre lugnt hemma hos någon kompis och kollar film och snackar, eller redigerar foton framför något slötittarprogram med lite mysig musik i bakgrunden.
 
 
Nej, tyvärr inte. Jag önskar att han vore det! Han jag förlorade den till var en riktig jävla douche.
Ja absolut!, jag trivs jättebra och har så sköna klasskompisar och bra schema och så! 
Mina tre närmsta.. Levina, Sara och, jag skulle nästan säga min storasyster Mathilda. 
Haha! Tack antar jag?! :)  Äter lite gör jag verkligen inte, och träna har jag inte gjort sen 3 år! Så jag gissar att jag har bra matsmältning dårå!
 
Hmm, jadu vad ska jag berätta dådå... Jag älskar att sjunga och spela gitarr. Jag gillar att dansa fast det gör jag aldrig för jag är så sjukt jävla dålig på det, och en riktig fuldansare :') 
Jag fotar rätt mycket när jag har tid. Men just nu blir det mest fotojobb, och egopics för att jag inte har någon riktig fotolust just nu! :/ 
Erik, min pojkvän sen 4 månader på lördag, är världens finaste kille som förstår mig så himla bra. Jag beundrar honom som orkar med mig och mina utbrott,humörsvängningar och knasiga pussattacker hahah! ;)
Han bor i Leksand nu i en lägenhet som han delar med sin kompis Calle. Han bor där för att han drömmer om att bli en hockeyspelare i New york, och han kommer att vara kvar i Leksand i 3 eller 4 år till. FML. Men vi älskar varandra vilket gör att vi håller ihop och gör allt vi kan för att hålla ihop. Vi smsar nästan varenda minut varje dag, pratar alltid i telefon på dagarna, och skypear på kvällarna. Sen kommer ju jag upp några dagar i månaden nästan!
Mina bästa kompisar heter Levina och Sara. De är världens finaste vänner som alltid har och alltid kommer ställa upp för mig så som jag gör för dem. De är såna otroliga glädjespridare och de kan få mig att må så satans jäkla bra i alla lägen, no mather what.
Sara har jag varit bästis med sen vi var knottar, hahah 5 år var vi när vi träffades  i gympasalen i Österskär, och fann varandra direkt :3  Sara skrev upp sitt hemnummer lite framochtillbaka, upp och ner och lite så som hon tyckte det skulle skrivas, och gav mig det på ett fint vykort med Tiger på. Så romantiskt :') I love her with all my heart.
 
Levina har varit min bästa vän sen 2 år nu. Vi hade spelat fotboll i 9 år tillsammans när vi blev som närmast! Förra sommaren var den bästa jag nånsin haft, och det var allt tack vare henne. Hon är min solstråle och jag gör allt för henne.
 
Hoppas ni är nöjda! Pusssssssss
 


Kommentarer
Anonym

har du onanerat någon gång?
Vad har du och erik gjort tillsammans, alltså kärleksmässigt inte sett på bio utan kysst osv..
Spelar du fotboll?
Har du något komplex?
Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Du är såå söt!! och din blogg är grym!

2012-09-17 @ 18:44:35


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0