https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

some mooooore comments lol

 
1. Det bästa med Erik vet jag inte vad det är. Allt med honom är bra tycker jag! Men han får mig ALLTID på bra humör och kan få mig att skratta när jag ville slå till honom 5 sekunder innan haha! (inte för att jag brukar slå min pojkvän...o.O LOL) Sen är han sjukt osjälvisk,omtänksam,mysig och översnäll!
2. Haha, ja.
3. Gud ja! Bästa klassen och skolan man kan tänka sig :)
4. Beyoncé's "heat"
5. Tack så jättemycket, vad glad jag blir!!
6. Visst kan jag lägga ut bilder på rummet! 
7. Jo, nu äter jag p-piller :)
8. Haha verkligen ingentiiiing! Äter som en jävla flodhäst och har inte tränat på typ 3 år :'D  Bra matsmältning i guess ;)
9. Nope. Ingen aning.
10. Tack så mycket :) Vågar stå för den jag är? Haha är jag konstig eller..? o.O  
11. Du kan se awkward-avsnitten och alla andra sorts serier på den här sidan! 
 
Tack för frågorna hjärtegull! :*
 
 
 


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0