https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Me and the cleaninglady

Haha omg... Är helt ensam med skolans städerska i skolan, snacka spänd stämniiiing o.O 
Jäkla sl krånglade som vanligt så tågen va inställda, iofs var det för att tåget kört på en stackars älg tidigare imorse.. Krake.
Iaf, tåget ersattes av bussar men jag fick skjuts av mina föräldrar, och eh.. aa nu är jag här helt forever alone. Menmen!
 
Idag är det mediadaaaag whoopa!  Varje onsdag är mediadag för mig, då har jag bara roliga lektioner. Först digitalt skapande, lunch, "häng med handledaren" och sen film :D
Sweeeeet!!! Sen efter skolan drar jag direkt till solariet och bättrar på brännan lite, kan behövas!
Lång tråkig text idag men sånt kan behövas också ibland ;)  Ska bjuda på en bild också som jag redigerade igår som Sara tog på mig på vår fotolektion som handlade om att fånga rörelser.


haha sjukt snygg, jag vet. tack.


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0