https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Fler frågor

Min mobil, min pojkvän, och spaghetti och köttfärssås.
Med någon annan.
Ja, på min födelsedag när jag fyllde fjorton, haha!
Att vara riktigt jävla överförälskad, så som jag är nu.
Tack så mycket! Kommentera gärna med ditt namn nästa gång! :)
 
Haha, ja.
Ja, vi har haft sex och allt vad det innebär hahahahaha, ehm, yeah.. 
Nej, jag gjorde det från att jag var 5 tills jag var 15. Sen fick jag för mycket i skolan och nu tränar jag inte alls.
Ja, det har vi väl allihopa något! Jag gillar inte min näsa och jag gillar inte mina lår.
Min mage.
Åh tack så jättemycket! Kommentera gärna med namn nästa gång du med :)
 
Tycker det är jättekul att få frågor hörni! Ni kan alltid fråga nåt om det är något ni undrar.


Kommentarer
anonym

Är Erik den bästa du legat med?
Hur gamal var du när du börja fota? din näsa, mage och lår är jätte fina ;) älskar din blogg <333

2012-09-26 @ 23:07:09


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0