https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Gullisar

Sofia: Är det en hemsida som du tittat på alla filmer isf vilken?!? :)
Ja, den heter swefilmer.com :)
 
Ada: Puss på dig :)
 
Michelle: Naaw, tack! :') Haha, ja vi är verkligen som lyckligast när vi äntligen får vara med varandra. Gud, tack så jättemycket! Vilken peppkommentar! Puss på dig <3
 
Fanny: Tack du! Ja du i mil eller sådär så har jag ingen aning hehe, men det tar 4 timmar från mitt hus till hans lägenhet, med tåg,tunnelbana och sjtåg. Min favoritaffär.. Hmm svårt, skulle nog säga Monki eller Gina Tricot. Handlar inte så mycket kläder faktiskt.
Min dator, hörlurar och min kamera! Tack så jättemycket :)


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0