https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Skypear med min pojke

sitter här och leker lite i mina urban ears och min sedona-tröja jag fick av min pojkvän Erik.
 
Han har precis, för några dagar sen, flyttat till Leksand för att gå hockeygymnasium där, så det känns väldigt tungt och tråkigt liksom, samtidigt som jag är jättelycklig för honom som kom in där!
Nu sitter vi och skypear, så som vi gör varje kväll :)
Han är världens finaste, om ni undrar.
Men ska fortsätta prata med honom nu, XOXO Vendela


                   LOL VA GAY XD


Kommentarer
Världens finaste

Så jävla söt älskling. Du är bäst och jag älskar dig mest av allt, puss! <3

Svar: Älskar diiiig puss baby
Vendela

2012-08-01 @ 23:04:29


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0