https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

SJ - det Gud glömde bort

Jävla skit sj.  Sitter nu på ett tåg från Sala till Stockholm. Vid den här tiden skulle jag egentligen legat i min sköna mjuka dubbelsäng men nejnej, absolut inte.
 
Jag skulle bara ta ett tåg från Leksand till Stockholm, sen tunnelbana till sthlm östra och sen ett tåg hem.
Istället fick jag ta ett tåg från Leksand till Borlänge. Byta till ersättningsbuss till Hedemora. Byta buss till Avesta. Åka buss till Sala. Vänta på att den jävla tågkonduktören skulle få tag på en taxi som tog en timma för honom att komma hit. Och nu sitter jag då här, på tåget från Sala till Stockholm. Sen måste jag ta en cepetaxi hem från Tcentralen. Svajn-läskigt!!!!! Aldrig åkt taxi själv förut, wääääeh!! 
 
Om någon orkat läsa... Hata SJ med mig!!!?!?!


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0