https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Gymnasietjej!

Det ni skådar här uppe är min första redigerade bild i Photoshop.
 

I måndags förvandlades lilla jag till en stor gymnasiebrutta. Jag började i Täby Enskilda Gymnasium, TEG. 
Jag har börjat i världens bästa klass känns det som. Alla är så avslappnade och snälla med varandra! :)
Jag går i Estet media-linjen. 
Idag fick alla i vår skola en Macbook. Helt sjukt... Alla utom min klass och parallellklassen (estetmedia-klasserna alltså), fick Macbook Air, och vi i estetmedia fick Macbook Pro, eftersom att vi måste ha en vassare dator för alla filmer och foton vi ska redigera och skapa i dem.
Något man fick med i datorn är Photoshop. I'm in heaven.

Så det jag gjort idag efter skolan är att ha fixat bakgrund och så till min lilla älskade dator, och lärt mig lite av photoshop. Jättekul! Trivs verkligen i skolan, och i klassen. Jag tror att det här kommer bli några av de bästa 3 åren i mitt liv.


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0