https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Bågar utan glas

Helloowwwww :3

Just nu så lyssnar jag på mina älsklingar Mumford and Sons, på spotify, smsar med min babe medan han är påväg till Borlänge med laget och ska gå på Kupolen. Igår kväll spenderades med min fina Levina. Vi skulle på fest i Djursan men när vi kom dit var det ett bord på uppfarten med svinläskiga gubbar med långt hår som stod och drack öl och rökte som tog namn, och vi vågade inte ens försöka så vi stack mot Åkersberga och skulle gå på en artonårsfest där, men vi degade ihop på tåget så bestämde vi oss för att dra hem och kolla Madgaskar  istället.. Haha partypinglorna whadaaaap!?

Nu på morgonen gjorde vi värsta goda frukosten med smoothies gjorda på handplockade björnbär från min trädgård och rostmackor med ost, YUUUUMMMMM.
Sen har jag redigerat bilder från senaste fotojobbet på Swesale, och fixat mig för kräftskivan jag ska på ikväll för att fira Sandra som fyllt år!


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0