https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Produkter jag använder

Jag har fått frågor både på bloggen och på min ask.fm om jag kan berätta vilka produkter jag använder eftersom jag har en så "perfekt hy" (tack så mycket för era gulliga komplimanger hela tiden!!!♥)
Så nu tänkte jag först visa vad jag använder till mitt ansikte, och sedan även slänga in vad jag har i mitt hår. 
 
1. Först använder jag denna till att tvätta bort allt smink. Köpt på Apoteket.
2. Sedan skrubbar jag ansiktet med denna daily scrub som luktar helt jäkla gudomligt. Köpt på Apoteket.
3. Och till slut smörjer jag in ansiktet med min helt nya ansiktskräm. Köpt på Kicks.
 
Nu till håret!

1. Denna hårolja drar jag igenom håret efter att jag duschat. Jag brukar ta ungefär 2-3 sprut och bara dra igenom det. Det gör håret shinyyy och reparerar slitna toppar. Godaste doften ever. Köpt på Kicks.
2. Denna använder jag när jag ska platta håret, det är bara värmeskyddande eller vad det kallas. Köpt hos min frisör.
3. Denna sprayar jag också i håret när jag ska platta eller locka håret, för att skydda det och för att lockarna ska hålla i längre. Luktar hur gott som helst även denna!! Köpt på Kicks.
 
 
 


Kommentarer
ELsaaaa

vart redigerar du dian bildet så du kan ha text på dom? :)

2013-04-22 @ 15:43:53
URL: http://elsaleijon.devote.se


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0