https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

En liten lista

 
 
 
Är du kär just nu? Är så jävla överdrivet kär! 
Har du kysst någon idag? Nej, inte kysst min älskling på mer än två veckor nu.. :'(
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja
Har du ett förhållande? Yeees, med världens bästa
Hur många har du varit tillsammans med? Jag räknar Erik som min första stora kärlek, så 1
När går gränsen vid otrohet? När man flörtar och typ tar på varandra. Jag skulle inte bli glad om Erik gjorde det direkt, så det tycker jag är gränsen.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Otrogen skulle jag inte säga men aa typ då
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nevah
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Haha, gjorde det en dag efter de gjorde slut i en vecka, i sexan
Är du svårflörtad? Inte speciellt, men jag har svårt att verkligen fastna för någon som jag gjort för Erik. Aldrig varit så kär förut :)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jaaa tusen gånger
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Ja
Har du lekt med någons känslor? Aa, tyvärr
Vem var din första riktiga kärlek? Eriiiiik 
Har du haft sex med över 20 personer? Lol nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Det är det här, och vi har varit tillsammans i lite mer än 4 månader nu.
..och ditt kortaste? 1 månad
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej!? XD
Är du en bra pojk/flickvän? Jag tycker kanske inte att jag är den bästa alla gånger men min pojkvän säger att jag är det så får väl lita på honom haha!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Älsklingen
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Erik
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nja
När fick du din första kyss? Typ 8 haha
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Vättefään
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha jag blev helt förälskad i min syrras nuvarande pojkvän när han var tomte på deras julshow i skolan när de gick i sexan (de är 94:or), men då var de iofs inte tsm ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Neeää
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat
 


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0