https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

at the moment.

glad tjej det där ↑
Nu har jag precis sagt godnatt till min älskling på skype. Jag spelade vår favoritlåt för honom på gitarr tills han höll på att somna, haha så jäkla gullig... Jag "insåg" först nu (egentligen har jag vetat det hela veckan men inte velat göra det) att jag har en svenskainlämning till imorgon så det blir lite nattarbete för mig inatt då (:
 
Imorgon har jag en sjukt skön sovmorgon till kl 12, och sen en 3 timmars svenska lektion. After that drar jag och tjejerna nog till Sephora som öppnar i Täby centrum imorgon och kollar lite där. Jag kommer inte köpa nåt för jag kommer ju shoppa mig pank i London på höstlovet, iiih! 
När vi kollat runt lite där inne så ska jag hem och packa för att åka till mitt hjärtegull på fredag! Är så otroligt jäkla superdunderübertaggad!!! 
Jag måste också packa till el London resa, för direkt när jag kommer hem från Erik på söndag så drar vi till Arlanda och heads of to London liksom! Rätt soft kommande dagar!
Nä, nu ska jag plugga, ha en bra natt och torsdag! :*


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0