https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Tillbaka med bloggandet

Som ni säkert märkt så har jag har lösenordsskydd på min blogg nu ett tag och det har funnits ett antal anledningar till det som jag inte tar upp i bloggen. Många av er som läser min blog verkar ha haft problem med hur "privata" saker jag har skrivit i bloggen. Men seriöst, jag är 16 år och har varit tillsammans med min pojkvän i snart ett halvår, blir ni chockade för att jag säger ja när nån frågar om vi har haft sex liksom? 
Det slipper ni iallafall frånochmed nu! Det blir bara tråkigare att läsa för er, men visst! :)
 
Mycket har hänt medan jag varit borta, men ändå inte. Jag var ju i London med min fina familj så bilder från det kommer ju självklart om det önskas?
Just nu är jag sjuk, och har varit det sen i söndags. Erik var hemma för första gången på typ 2 månader i helgen och vi hade det jättemysigt och var med familjen, hans vänner, han var med mig i skolan en dag och så var vi på en fest.
 
Idag som alla dagar när jag är sjuk, har jag haft filmmaraton. Just idag kände jag mig väldigt mysig och har bara tittat på massa gosiga julfilmer,lyssnat på julmusik,druckit julmust,lagat spagetti och köttbullar, och bäddat ner mig i sängen med massa kuddar, mysiga filtar och mitt skönaste duntäcke, helt kolsvart i rummet utan skenet från min dataskärm. Cosyyyy! ❄

             
 
Sooo, om ni vill att jag ska fortsätta blogga så får ni faktiskt kommentera mera! Det är bara kul om man får respons,frågor och kommentarer om det man skriver,lägger upp och pratar om! Ellerhur? 
Vi säger så då! Puuuussss, saknat er (: 


Kommentarer
Jossan

Hur blir det med tävlingen? :)

2012-11-14 @ 16:52:50
URL: http://jjossansliv.blogg.se
F I L I P P A ♥

Nej vad tråkigt! Jag gillade att läsa om dig och din pojkvän! Jag är bara 00a men tycker ändå att ni är supersöta tillsammans! Kram <3

2012-11-14 @ 16:53:43
URL: http://fiiliippass.blogg.se
Moa

Har inte läst din blogg så länge, men vad jag förstår så bor du och din kille lååångt ifrån varandra så mina frågor är: Vart bor du och vart bor han? Vart träffades ni? Hur blev ni tillsammans?
Ni är gaaaalet fina tillsammans, såg nåt videoinlägg med er och jag dog seriöst. Kram :)

2012-11-14 @ 16:54:17
URL: http://ljungmoa.blogg.se
Sosso

Din blogg är bäst!!!! Man blir glad när man läster om ditt perfekta liv med Erik! :-)

Så fortsätt blogga!!!!

2012-11-14 @ 17:09:31
Sofia

Är det en hemsida som du tittat på alla filmer isf vilken?!?!?! :-)

2012-11-14 @ 17:10:42
Hampus

Vad hände med tävlingen? :)

2012-11-14 @ 17:20:00
URL: http://hampuseckerlid.blogg.se
Hanna

Gud vad kul att du fortsätter blogga!
Tycker det var jätte kul när det skrev om dig och Erik , så mycket som möjligt. Vet att jätte många andra tycker det oxå. Så sluta inte skriva detaljer om er 2 för alla äslkar det och dom som inte gör det är bara avundsjuka! Puss

2012-11-14 @ 18:20:59
Anonym

Vad jag jag blev att du fortsätter blogga! Och jag tycker du verkar vara en underbar tjej som jag gärna skulle vilka känna!! Att di svarar på frågor öppet i bloggen tycker jag bara är modigt och moget! Det visar att du står för dig själv, så fortsätt med det! Du är så stark och cool! Du äger!

2012-11-14 @ 21:55:29
Rebecca

Jaaaaaaa! Fattaru att det är fett tråkigt att inte kunna gå in på din blogg o läsa! Btw, saknar dig i skolan! :3<3

2012-11-14 @ 22:22:36
URL: http://rebeccaskogh.blogg.se


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0