https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Svar på resten av THIS OR DAT - shit va mycket frågor, kul!

 brun hyad och brunett / ljus hyad och blondin - Förstod inte riktigt frågan, och är inte rasist så svarade bara såhär: tycker det är skitsnyggt med folk som är brunhyade, önskar jag var mörkare i min hudton! Sen tycker jag det är väldigt fint och både somrigt och vintrigt att vara blondin sååå, så blev det helt enkelt! ;)
tv/dator 
te/kaffe - kan verkligen inte dricka kaffe hahah..
Rihanna/Beyonce 
Justin Bieber/one direction 
springa utomhus/springa på löpband 
cola/fanta/sprite 

hallon/blåbär 
adidas/Nike 
hund/katt - chockade nyss mig själv för har aldrig tyckt om katter, men Eriks katt i täby, Zlatan, är så sjukt gosii
sommar/vinter - julen är det bästa som finns ungefär!!!!!!
mjukisbyxer/jeans 
uggs/hunters 
gitarr/piano 
lillebror/lillasyster - skulle uppfostra honom till en riktigt gentleman som alltid tog bra hand om alla :')
pizza/hamburgare 
röd/blå 
 
twilight/high school musical 
höger/vänster 
filmkväll/festa 
sova/vaken - man får ju inget att hända om man sover, ellerhur?! ;)
magrutor/markerade kindben - dock är det galet attraherande med markerade kindben enligt mig
spindlar/råttor - verkligen INGEN o.0
trappa/rulltrappa - lazy motherfucker.. :3
usa/london 
lucia/tomtenisse - har alltid varit tomtenisse sådeså
 
Blogg/utan blogg 
Chips/godis
Snö/regn
Jul/sommar
 
Lockigt eller rakt hår? 
Hollister eller abercromibe
Vår eller höst
Mac eller makeupstore
iPhone vit eller iPhone svart? 
Smink eller krämer? 
Täby centrum eller gallerian? 
 
Gina/hm 
Godis/glass 
NewYork/London 
Tonåring/vuxen 
Tjock/smal - Personligen försöker jag hålla mig smal för min hälsas skull, men jag skulle inte må dåligt om jag vägde mer, tycker det är kvinnligt att vara mullig!
Tacos/pizza 
Bästa kompis/pojkvän - man kan inte välja bort någon av de viktigaste personerna i sitt liv <3
Hemmakväll/fest - eller... det beror såklart på vilket humör man är på! Men känner oftare för att mysa hemma istället för att supa med personer man skäms dagen efter att man dansat med tillexempel..
 
Foto/Film - bara för att jag är bättre på det än film. Har dock blivit sjukt intresserad av film nu när vi börjat med det i skolan!
Digitaltsakapande/Grafiskkomunikation 
Hos Erik i Leksand/med erik hemma hos dig
 
Godis/choklad 
Matte/kemi 
Eriks kläder/dina kläder
Singel eller i ett förhållande 
 
 
Shit va många frågor ni hade! Blev superglad att så många kommenterade! Fortsätt så! Puss
 


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0