https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Hemma igen

Nu har pappa äntligen lyckats hjälpa mig med att få igång mitt internet igen så nu kan jag blogga.
Jag är hemma idag igen, precis som varje dag i skolan förra veckan. Förstår ni vilken ångest jag har?!
Det värsta är att jag är sån som är för "omotiverad" i skolan mestadels av tiden, och lägger ner energi på helt fel saker. Jag har tillexempel kollat på Oprah hela morgonen, spelat gitarr och spelat in lite, kollat runt på mina favvobloggar och nu; bloggar. 
Så motivationen är inte på topp kan man säga! ;)
Ska svara på några kommentarer nu som kommer upp i ett senare inlägg, men sen måste jag faktiskt plugga! 
Puss på er, mer kommentarer vill jag ha! 
en bild på mig där jag har fixat röda ögon, nu när nya twilight filmen är ute och allt..


Kommentarer
Fia

Så snygg då är!!!

Kan du ge musik tips?

Man blir glad när man läser din super fina blogg :-)

2012-11-19 @ 14:53:48


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0