https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Fotomässan i Älvsjö

Hej hörni! Vad kul att logga in 4 dagar efter senaste riktiga bloggningen och se att så många av er fortfarande hänger kvar här! Ni är bra ni.
Idag har jag och min lilla mamma tagit bilen till fotomässan i Älvsjö och provat på massa olika superkameror och objektiv. Så himla coolt var det!!!! Verkligen drömstället för mig, som Erik sa när jag berättade vad man gjorde där, haha. 
Jag har tagit en del bilder som jag tänkte visa er! Ska bara ladda över dem på datan och redigera lite. Hoppas ni haft en jättehärlig helg, puss!


Kommentarer
Karin

hvordan får du til det hjertet med hvitt inni på iphone?:-)

2012-11-25 @ 23:23:06


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0