https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Chillin' killin'

så fort man kommer hem från skolan och in genom dörren är det myskläder på!
 

Tjenixen, idag har jag varit i skolan för första gången på 10 dagar. Gissa om man har ångest. Fick reda IDAG att vi ska framföra ett 3 minuters långt tal imorgon. Kulkul!! Så det blir att göra lite te och plugga svenska nu då. 
Precis det jag kände att jag ville göra efter en lång och slitsam skoldag..!
 
Annars har jag vart på väldigt gott humör idag! Kom ju som sagt tillbaka efter 10 dagar så det blev många kramar och glada ansikten när jag kom, och det gjorde mig såååhääääääääär superglad och har energi för hela dagen :)
Dock inte för att skriva ett jävla svenskatal.
Men jag ska göra ett tidsinställt till senare ikväll så kan jag plugga på nu då. Puss på er!


Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0