https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=%3Clink+rel=%22shortcut+icon%22+href=%22https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3221413/images/2012/kamera_ikon_507461c99606ee5886bc732e.png%22%3E&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Uppdatering

Den här helgen har jag inte skrivit mycket på bloggen, jag vet. Men jag måste ju vara så mycket med min pojkvän som möjligt nu när han är hemma över helgen. Just nu provar han lite kläder på JC, så jag passar på att uppdatera er lite om vad som hänt än sålänge i helgen. I fredags när han kom hem åt vi middag med hela hans familj och efter det drog vi på en fest som spårade när några började mata deras kaniner med ostbågar och sprutade med brandsläckaren i huset, sen kom föräldrarna. Så då drog vi hem till mig och sov. I lördags lagade vi våfflor i två timmar som misslyckades TOTALT, så då fick vi göra kyckling med pastasallad istället, haha typiskt oss... Sedan på kvällen kom farmor och farfar och Mathilda och hennes pojkvän till oss och så hade vi kräftskiva med hela min familj, superkul! :) Senare på lördagskvällen åkte vi hem till Erik och hade spakväll med drinkar och bastade och så, och vi avslutade kvällen med en bra film som heter Final call. Och idag har vi bara vaknat, gått runt lite i täby centrum. SÅ! UPPDATERAT! Haha, hoppas det här gjorde er nöjda ;)



Kommentarer


Lämna en gosig kommentar här! :]


Vad heter du? :
Stammis här brä

E-majjjl:

Din sköna blogg heter:

Det här har jag att säga dig:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0